Συζήτηση και προβολή ντοκιμαντέρ στο Λιμάνι

by

Οι ΠΟΛΙΤΕΣ κατά της ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΑΣ σας προσκαλούν το Σάββατο 8 Μαρτίου 2008 και ώρα 19:30 στην Αποθήκη 1 του Λιμανιού σε προβολή του ντοκιμαντέρ «Μια τρύπα στο νερό» του Μάνου Παπαδάκη, που συμμετέχει στο Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Θεσσαλονίκης. Θα ακολουθήσει συζήτηση για την υποθαλάσσια αρτηρία με τη συμμετοχή των Αλέκας Γερόλυμπου, Λόη Λαμπριανίδη, Ευαγγελίας Καμπούρη, Βιβιάννας Μεταλληνού και Νίκου Μουσιόπουλου.

Advertisements

Ένα Σχόλιο to “Συζήτηση και προβολή ντοκιμαντέρ στο Λιμάνι”

  1. Μυλωνάκης Ανδρέας Says:

    ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟΣ ΣΙΔΗΡΟΔΟΡΜΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
    (Αφορμή από την προβολή στο λιμάνι για την υποθαλάσσια)

    Πριν από δύο ημέρες η εφημερίδα Μακεδονία δημοσίευσε ένα γιγαντιαίο άρθρο σε δύο σελίδες για τα κυκλοφοριακά μέτρα που έχει ανάγκη η Θεσσαλονίκη. Είπε για την υποθαλλάσια , είπε για τα καραβάκια αλλά δεν είπε τίποτα για μία προφανή άλλη βελτίωση που είναι η λειτουργία προαστιακού σιδηροδρόμου με σταθμό στην πρώτη προβλήτα.
    Σε όλους εσάς που θα πάτε στην εκδήλωση του Σαββάτου για την υποθαλάσσια στην αποθήκη 1 θα ήθελα να σας παρακαλέσω να προσέξετε τις δύο γραμμές που υπάρχουν μπροστά από την αίθουσα Σταύρου Τορνέ.
    Οι γραμμές αυτές και άλλο ένα ζευγάρι που βρίσκονται λίγο παραακάτω (στο παρκινγ) συνεχίζουν άλλοτε στην επιφάνεια και άλλοτε κάτω από ένα στρώμα πίσσας έως την μύτη του εμπορικού σταθμού μπροστά στα Δικαστήρια επί της 26ης Οκτωβρίου.
    Το σύστημα αυτό με ελάχιστες παρεμβάσεις και εξαιρετικά περιορισμένες δαπάνες μπορεί να χρησιμοποιηθεί σαν αστικός – προαστιακός σιδηρόδρομος και έτσι όλες οι τοπικές αμαξοστοιχίες για Σέρρες, Εδεσα, και Λάρισα θα μπορούν να ξεκινούν και να τερματίζουν εδώ.
    Λαμβάνοντας υπ’ οψη ότι η ακτίνα που βολεύει τους επιβάτες από μία στάση είναι περί τα 500 m θα μπορούμε να έχουμε τις παρακάτω στάσεις με τα ανάλογά τους πλεονεκτήματα στον αστικό ιστό.
    1 Τερματικός σταθμός στην πλατεία Ελευθερίας και όχι στην Ξηροκρίνη , μάλιστα ο τερματικός αυτός σταθμός θα μπορεί να συνδιάζεται και με τα καραβάκια και τα λεωφορεία. Βολεύει στους πεζούς έως λευκό πύργο , Αγία Σοφία, Εγνατία, λαδάδικα κλπ
    2 Στάση στο ντοκ όπου δένουν τα επιβατικά καράβια για τα νησιά ( όσα καράβια μας μείναν ακόμη ) . Βολεέι στους για ΙΚΑ Αξιού, Πλατεία Δημοκρατίας, Φράγκων κλπ
    3 Στάση στην μύτη του εμπορικού σταθμού Δικαστήρια. Βολεύει για ΙΚΑ πύλης Αξιού , πλατεία Δημοκρατίας , Μετρο κλπ
    4 Στασεις στον Εμπορικό σταθμο, και την περιοχή του Μύλου
    5 Στάση δίπλα στον νέο σταθμό των ΚΤΕΛ
    6 Τέλος τελική στάση , στην περιοχή της Θεσσαλονίκης στα Μυτιληνάκια.
    Από εκεί και πέρα οι τοπικές αμαξοστοιχίες θα συνεχίζουν κανονικά την πορεία τους στις τρεις γραμμές του δικτύου
    Ολα αυτά που μπορούν να γίνουν ευκόλα και με ελάχιστες δαπάνες κινδυνεύουν όμως από την υποθαλάσσια η οποία στην 26ης Οκτωβρίου κόβει την γραμμή που συνδέει το λιμάνι με τον παλαιό σταθμό καταστρέφωντας έτσι ένα νήμα μιας ζωτικής αρτηρίας.
    Ανεξάρτητα από την τρύπα στο νερό , πιστεύω ότι η γραμμή αυτή θα πρέπει να διατηρηθέι ακόμη και με μικρή τροποποίση της μελέτης για να μην επαναληφθεί και πάλι το φαινόμενο του τραμ Θεσσαλονίκης όπου ο παπούς Καραμανλής έκανε γιορτή κρατώντας επιδεικτικά ένα τμήμα από σιδηροτροχιά που μόλις πριν από λίγο είχαν βγάλει.
    Για την λειτουργία αυτής τησ γραμμής απαιτούνται ελάχιστα έξοδα τα οποία είναι σταγόνες σε ωκεανό σε σχέση με αυτά που δίνει ο ΟΣΕ για να κερδίσει , αν τα κερδίζει , τρία με πέντε λεπτά της ώρας σε άλλες γραμμές.
    Κατά καιρούς έχουν υποβληθεί γ΄ αυτό μελέτες στον ΟΣΕ με συγκεκριμένες λεπτομέρειες από τον υποφαινόμενο . Προτάσεις σε όλους τους φορείς τις Θεσσαλονίκης βουλευτές και άλλες αρχές από τον σύλλογο φίλων του σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης όπως και πλήθος παρεμβάσεων σε ανάλογες παρουσιάσεις που έγιναν στην πόλη μας. Πλην όμως όλοι τους ,ακόμη και ο άμεσα ενδιαφερόμεονς ο ΟΣΕ σε οποιαδήμποτε νέα του κοπή , δεν εκδηλώνει το παραμικρό ενδιαφέρον.

    Ευχαριστώ για την φιλοξενία

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Αρέσει σε %d bloggers: